De retourprocedure

Bij Discostunter is service belangrijk mocht u om wat voor reden dan ook toch niet tevreden zijn met uw bestelling kan u deze natuurlijk retouneren. Een retour melden mag tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling bij ons. U heeft hierna 14 dagen daadwerkelijk de tijd om het product retour te sturen. Hieronder vindt u de prodcedure voor het retour sturen van producten.

Retour sturen bestelling:
1. Meld binnen 14 dagen uw retour bij ons aan via onderstaand retourformulier. Meldt uw retour aan hieronder bij ''mijn retouren'' middels uw ordernummer. Deze vindt u terug op de orderbevestiging, pakbon of factuur.
2. U ontvangt een e-mail met uw retournummer van ons binnen 1-3 werkdagen.
3.  Verpak de producten die u terug wilt sturen zorgvuldig en stuur het pakket zo snel mogelijk na uw melding van het retourneren naar ons op via het retourlabel. U heeft hiervoor 14 dagen de tijd na uw retourmelding via ons retourformulier.
4. U krijgt het aankoopbedrag incl. eventuele verzendkosten voor het versturen van uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour pakket van ons gecrediteerd, mits de producten in goede orde zijn ontvangen door ons. Dit betekend dat uw retour eerst wordt gecontroleerd en geaccepteerd. Het geroutneerde product en alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de orginele staat en verpakking aan Discostutner geretourneerd te worden.
5. De verzendkosten voor de retourzending komen voor rekening van klant. Tenzij wij u anders berichten.

Er zijn een aantal uitzonderingen om producten te kunnen retourneren aan ons. Dit geldt voor de volgende punten.
  • Goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben, zoals een technische oplossing op maat. Producten die op klantvraag worden geproduceerd.

  • Voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die snel kunnen bederven of verouderen zoals (rook) vloeistoffen. Dit geldt voor rookvloeistoffen, bellenblaasvloeistoffen of andere vloeistoffen t.b.v. disco effecten, waarvan de zegel is verbroken.

  • Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken

 


Klachten:
Wij doen ons uiterste best bij u helaas blijven wij ook mensen. Mocht het toch zo zijn dat u een klacht over ons bedrijf heeft raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@discostunter.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 


| Meer

Discostunter

Drive-in Namec v.o.f. - Hakselseweg 52-i 6713 KW Ede - info@namec.nl - Telefoonnummer: (030) 799 03 46
Telefonische bereikbaarheid
Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00
Zaterdag 08:30 tot 17:00

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.