Bij Discostunter is service belangrijk mocht u om wat voor reden dan ook toch niet tevreden zijn met uw bestelling kan u deze natuurlijk retouneren. Dit mag tot 30 dagen na u aankoop bij ons. Hieronder vindt u de prodcedure voor het retour sturen van producten.
Retour sturen bestelling:
1. Stuur binnen 30 dagen na het ontvangst van uw bestelling het retourformulier naar
rma@namec.nl Het retourformulier kunt u
hier downloaden.
2. U ontvangt een retourlabel van ons binnen 3-5 werkdagen.
3. Verpak de producten die u terug wilt sturen zorgvuldig en stuur het pakket zo snel mogelijk na uw melding van het retourneren naar ons op via het retourlabel.
4. U krijgt het aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 14 dagen na annulering van ons gecrediteerd, mits de producten in goede orde zijn ontvangen door ons.
Klachten:
Wij doen ons uiterste best bij u helaas blijven wij ook mensen. Mocht het toch zo zijn dat u een klacht over ons bedrijf heeft raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@discostunter.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.